دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
طلاب و روحانیان از سیره سیدحسن نصرالله درس بگیرند

حوزه/ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان یکی از ویژگی‌های سیدحسن نصرالله را اعتماد کامل به رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: طلاب و روحانیان باید از این سیره و منش سید مقاومت درس بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت‌السلام‌والمسملین سیدسعید حسینی در اجتماع بزرگ طلاب و روحانیون مدارس علمیه این شهرستان در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) با تاکید بر غافل نشدن مسلمانان از اسلحه معنوی، اظهار کرد: از عالم مجاهد سیدحسن نصرالله سوال شد، مهمترین اسلحه‌ای که جمهوری اسلامی ایران به شما داد چه بود؟ ایشان پاسخ دادند، دعای جوشن صغیر بود.

وی، وظیفه تمامی مسلمانان را بهره‌گیری از سلاح معنوی برای تقویت جبهه مقاومت بیان کرد و افزود: به نیابت از حزب‌الله، سیدحسن نصرالله و مجاهدان قهرمان یمن باید با توسل به خداوند تبارک و تعالی اشک بریزیم و نماز استتغاثه امام زمان (عج) و دعای جوشن صغیر بخوانیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند فرض و واجب است به حزب‌الله کمک نمائید، کسانی که می‌توانند کمک مالی کنند و وظیفه ستاد کل نیروی مشترک ارسال کمک‌های تسلیحاتی و تجهیزات و یا اعزام مستشار است.

وی تاکید کرد: امروز به لطف خداوند سبحان جمهوری اسلامی ایران به لحاظ سلاح و تجهیزات نظامی در عالی‌ترین سطح قرار دارد در حالی که ایران در دوران دفاع مقدس برای وارد کردن سیم خاردار از یک کشور ثالث اجازه عبور نداشت.

امام جمعه کاشان اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب، علمدار جمهوری اسلامی ایران، کشور را به سمت به عالی‌ترین سلاح‌ها و تجهیزاتی نظامی و دفاعی هدایت کرد و اکنون به وضعیتی رسیده که می‌گویند شما در جنگ اکراین به روسیه، قدرت بزرگ نظامی جهان اسلحه می‌دهید.

وی تصریح کرد: در سالی که جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی با لبنان رخ داد، سردار شهید قاسم سلیمانی در جمع بسیجیان قم اعلام کرد: اوایل این جنگ، رژیم صهیونیستی حاکم میدان بود به گونه‌ای که وقتی وزیر امور خارجه وقت ایران میخواست با اروپایی‌ها برای آتش‌بس ارتباط برقرار کند، به وی بی‌اعتنایی می‌کردند اما پس از گذشت چند روز از جنگ اوضاع بهتر شد و رهبر معظم انقلاب به سیدحسن نصرالله پیام دادند، اگر استقامت کنید،پیروز خواهید شد.

حجت‌الاسلام حسینی، تفاوت فعلی جمهوری اسلامی ایران با پیش از انقلاب را داشتن علمداری مانند امام خمینی (ره) و پس از آن خلف شایسته، رهبر معظم انقلاب بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه اسلحه مادی در زمان صدر اسلام شمشیر بود اما امروز به موشک، ناو، پهباد و غیره تبدیل شده است، یادآور شد: مجاهدان یمنی توانستند هنگام بازگشت نتانیاهو خبیث از نیویورک، فرودگاه بن گورین را هدف قرار دهند.

گفتنی است حوزویان، طلاب و اساتید مدارس علمیه منطقه کاشان امروز در محکومیت جنایت صهیونیست‌ها و بزرگداشت مقام شامخ شهدای مقاومت به ویژه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله و همرزمان در مدرسه امام خمینی (ره) تجمع اعتراض‌آمیز برپا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha